iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Tuesday 2 January 2018

Kiblat Masjid Kristal, Terengganu tersasar atau salah?... mari baca dan dengar penjelasan ini

Image may contain: 1 person, smiling, sitting, suit and text

MARI KITA CARI JAWABAN KES INI MENGIKUT NERACA HUKUM SYARAK (ILMU FALAK SYARIE).. BUKAN MENGIKUT PENILAIAN LOGIK AKAL...
Umum terutamanya dari Terengganu termaklum bahawa arah kiblat Masjid Kristal yang bertemakan TAMAN TAMADUN ISLAM terletak di PULAU WAN MAN, KUALA TERENGGANU, MALAYSIA, tersilap arah kiblatnya.Saya pada awalnya kurang percaya, masakan masjid yang dibina dengan kos lebih dari RM360 juta boleh tersilap arah kiblatnya.
Pagi tadi masa dalam perjalanan ke pejabat bersama dengan rakan yang berasal dari Terengganu, saya pun bertanyakan kepada sahabat saya ini untuk mendapatkan kepastian samada benar atau tidak arah kiblat Masjid Kristal ini silap. Beliau dengan yakin menyatakan memang arah kiblat Masjid Kristal silap kira-kira 30 darjah dari posisi sebenar.
Beliau berkesempatan bersembahyang berjemaah disana sewaktu pulang untuk mengundi sebelum 8 Mac yang lalu. Setelah azan Asar, ramai pelawat sembahyang berjemaah di masjid itu. Sememangnya mereka tidak menyedari bahawa arah kiblat silap.
ADAKAH BETUL DAKWAAN INI... JAWABAN ADA DI SINI....
Sila klik di bawah ni....
http://myklik.rtm.gov.my/berkala-program/56501/59782
Untuk dapatkan kertaskerja yang saya maksud dalam siaran ini.. sila emailkan kpd hjshukri@gmail.com atau whatsaap +6011 5220 2970

sumber; FB Ahli Nujum Negeri

#setiupost

No comments:

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog