iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Saturday 28 January 2017

LTDL 2017 akan kembali beraksi di Negeri Terengganu sempena Tahun Melawat Beautiful Terengganu 2017


No automatic alt text available.

Kejohanan berbasikal terbesar di Malaysia iaitu Le Tour De Laangkawi 2017 atau LTDL akan kembali beraksi di negeri Terengganu Darul Iman sebagaimana jadual perancangan asal.

Perkara ini telah dinyatakan oleh Ketua Pegawai Eksekutif LTDL bersama YB Dato' Roze Mamat selaku ahli Majlis Kerajaan Negeri dalam satu sidang media mengenai LTDL di Permai Hotel, Kuala Terengganu, petang ini.

Image may contain: 4 people, people smiling, people standing

Dua laluan kejohanan akan terlibat di negeri Terengganu iaitu laluan Kuala Brang ke Kuala Terengganupada 22 Februari 2017 dan laluan Jerteh ke Grik pada 23 Februari 2017.

Manakala pengenalan semua pasukan yang bertanding dalam LTDL ialah pada 21 Februari 2017 yang juga menampilkan pasukan antarabenua dari Terengganu iaitu TSG atau Terengganu Cycling Team yang akan menampilkan pasukan terbaik bagi LTDL kali ini.

Image may contain: 3 people, people sitting

Semua pasukan yang bertanding dalam LTDL kali ini dijangka tiba awal di Kuala Terengganu bagi sesi pemanas badan dan juga penyesuaian diri dan pasukan.

Kerajaan Negeri Terengganu telah berusaha bersungguh-sungguh bagi memastikan laluan LTDL 2017 beraksi dan berada dalam laluan kejohanan kali ini yang juga bersempena dengan Tahun Melawat Beautiful Terengganu 2017.

@suk terengganu

#terengganumyheritage
#vivitbeautifulterengganu2017
#setiupost


No comments:

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog