iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Monday 16 April 2012

Advertorial: www.talktalk2u.com transformasi dalam telekomunikasi



Bagi mereka yang tiada pengalaman dan tiada wang yang banyak maka pilihan ketiga adalah yang paling logik! Ini kerana perniagaan pemasaran rangkaian boleh disertai oleh sesiapa sahaja tanpa mengira usia, tanpa sebarang pengalaman perniagaan dan modal permulaannya pula adalah rendah.

Ramai yang takut dan skeptikal terhadap perniagaan pemasaran rangkaian ini tetapi jangan lupa, model perniagaan ini telah lama digunakan oleh pelbagai syarikat multinasional seperti AT&T, Colgate, Microsoft, AOL, Citibank, IBM, Xerox dan banyak lagi. Ramai peniaga bertaraf jutawan besar seperti Warren Buffet, Donald Trump, Robert Kiyosaki, Richard Branson dan ramai lagi amat meyakini konsep perniagaan ini. Jika mereka yang telah berjaya yakin dengan model perniagaan ini, kenapa tidak ANDA?

Kenapa ikon-ikon peniagaan besar yakin dengan perniagaan pemasaran dan terdapat juga pelbagai syarikat berlumba-lumba menggunakan sistem ini? Ini adalah kerana mereka tahu bahawa strategi pemasaran sebegini adalah cara yang paling berkesan untuk memasarkan produk tanpa menggunakan pekerja, tanpa sesiapa berhutang, tanpa perlu meminjam dan tanpa stok inventori yang nyata.

Oleh kerana terlalu banyak syarikat yang menggunakan sistem ini maka anda perlu bijak memilih syarikat. Jangan terjebak dengan skim cepat kaya! Bagi saya, terdapat lima perkara utama sebelum anda memilih peluang perniagaan yang perlu anda sertai iaitu pertamanya syarikat, keduanya pengurusan, ketiganya produk, keempatnya sistem imbuhan dan kelima adalah pembelajaran.

Hari ini saya ingin bercerita tentang satu perniagaan pemasaran rangkaian yang telah menarik minta saya untuk menyertainya dan merebut peluang kewangan yang disediakan.

Program ini ialah perniagaan pemasaran rangkaian Prepaid Tone Excel - WOW. Tapi sebelum anda kata, "Ah, jual Top Up lagi", anda silap. Ini bukan program jual prepaid atau Top Up. Ia sebenarnya mengajak anda untuk menjadi pengguna bijak dengan mengubah sesuatu tanggungan (liability) kepada asset menjana pendapatan.

Ini adalah satu program komuniti yang dikenali sebagai Komuniti Mudah Alih WOW. Program ini adalah hasil kerjasama syarikat Telekomunikasi Tune Talk dan syarikat pemasaran rangkaian Tone Excel. Untuk pengetahuan anda, TuneTalk disokong oleh syarikat gergasi Tune Group yang juga memiliki AirAsia (Tune Air). Hebat! Datuk Tony Fernandez berjaya mengubah persepsi bahawa semua orang berduit sahaja mampu menaiki kapalterbang tetapi dengan AirAsia semua orang boleh terbang pada harga luar biasa murah. Kini, melalui Tune Talk beliau sekali lagi cuba mengubah persepsi bahawa bercakap di handphone adalah satu ‘tanggungan’ yang mahal dengan mengajak kita mengubahkannya kepada satu ‘aset’ menjana pendapatan dan anda boleh bercakap secara PERCUMA! Woww..
Caranya adalah mudah, untuk menyertai program komuniti ini anda hanya perlu mendapatkan satu talian prepaid Tune Talk yang dikenali sebagai Prepaid Tone Excel-WOW. Dapatkan Kad Sim Prepaid ini dan gunakan seharian

Rangkaian prepaid ini dibekalkan oleh syarikat Tune Talk yang menggunakan prasarana rangkaian CELCOM yang sangat meluas. Untuk pengetahuan anda juga, CELCOM mempunyai pegangan saham sebanyak 38% dalam Tune Talk Sdn Bhd. 

Perniagaan pemasaran rangkaian ini diuruskan oleh syarikat Tone Excel Sdn Bhd dan mereka telah memperkenalkan program pemasaran yang dikenali sebagai Program Rujukan (Referral) Tone Excel – WOW, dimana tiada penjualan dilakukan sebaliknya anda hanya perlu merujuk kepada sesiapa sahaja agar menyertai program ini.

Prepaid Tone Excel – WOW ini menawarkan anda manfaat pengguna Tune Talk iaitu Perlindungan Insurans sebanyak RM100,000.00, tiket penerbangan percuma dari AirAsia dan anda boleh menukar nombor bila-bila masa. 

Daftar di sini DAFTAR 

No comments:

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog