iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Saturday 9 February 2013

FANBOX.. berblogging sambil membuat duit..


Hari cuma nak cuma nak berkongsi bagaimana menjana income melalui berblogging. Selain menggunakan Google Adsense, Nuffnang, Advertlets dan sebagainya, terdapat satu laman yang memberi pulangan dan janaan dengan berblogging serta berkongsi apa saja artikel dan sebagainya iaitu FANBOX. Untuk lanjut boleh layari FANBOX .


Setakat yang boleh dapat kira OK jugaklah dalam USD5 hingga USD20 sehari. Kadang-kadang banyak, kadang sedikit. Jika anda telah daftar, banyak tutorial boleh membantu.

Apa yang penting kita boleh share artikel kita di fanbox untuk meraih lebih ramai audiens, friends atau fan malah jika ia dibaca dan di rating juga kita boleh mendapat pendapatan.


Apapun kita perlu sedikit bersabar kerana, pendapatan kita akan 'matang' selepas 90 hari dan kita boleh tunaikannya, atau membeli iklan ataupun membeli barangan di laman FANBOX. Pilih mana yang kita suka.

Blogger sendiri sedang menunggu masa untuk 'CASH OUT' kan cek pertama FANBOX pada hujung FEB ini. Nanti tengok berapa cash yang boleh dapat.


Apa pun nak tahu lebih lanjut, sila daftar di SINI dan enjoy your FANBOX


3 comments:

Perling Putih said...

Terima kasih krn berkongsi...

terengganulegend said...

tq.. sama-sama.. memang enjoy make money di FANBOX..

Adam said...

Salam boss.. tya sikit.. fanbox ni btul ke? Mcm mn 1st cashout?

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog