iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Sunday 3 April 2016

RM529 per villa, promosi istimewa di Terrapuri Resort, Setiu, Terengganu


Terrapuri Resort, Setiu, Terengganu enawarkan promosi istimewa 2016 iaitu RM529.00 semalam bagi penginapan villa termasuk sarapan pagi untuk 2 orang.

Resort yang berkonsepkan rumah klasik Terengganu yang terletak di Kg Mangkuk, Setiu, Terengganu ini menawarkan kelainan dan suasana  yang berbeza dengan resort berkonsepkan pemuliharaan dan pembangunan semula rumah lama abad ke 17 Terengganu.

Dengan berlatarbelakangkan Setiu Wetland dan berhadapan Laut ChinaSelatan ia memberi dua nilai estetika yang berbeza dan unik kepada penginapnya.



Di antara tarikan di resort ini adalah hidupan wetlands seperti tuntung, lokan serta pokok-pokok bakau dan nipah disekelilingnya. Apa yang paling menarik anda boleh menikmati keindahan kerlpan kelip-kelip dengan memerhatikannya di sekitar resort yang hidup dengan semulajadi tanpa diusik.

Kawasan ini juga menjadi destinasi penting pendaratan penyu terutama penyu hijau (green turtle) dan juga tuntung dengan keindahan pantainya yang cantik dan memutih.



Suasana sekitar resort juga menjanjikan sesuatu yang menarik dan berbeza dengan keunikan binaan rumah lama Terengganu yang penuh falsafah seolah-olah anda berada disuatu zaman kegemilangan silam yang mengagumkan.

Terrapuri Resort
Kg Mangkuk, Setiu, Terengganu
Tel: 09-6245020, 6312081
Faks: 09-6228093
www.terrapuri.com

No comments:

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog