iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Monday 22 October 2018

Aroma Square Kg Raja Besut.. comel weeih cafe ni, makan pun sedap...





Baru-baru ini, rasa nak singgah kat sebuah cafe baru di Kg Raja, Besut bersebelahan dengan Dewan Merdeka yang baru setelah melihat promosi cafe ini di Facebook. Namanya Aroma Square Cafe.

Cantik sekali dekorasi dalaman dengan hiasan mural dinding yang menarik serta susunan kerusi meja dan penataan cahaya yang membuatkan kita rasa selesa dan nyaman.

Memang ingin mencuba beberapa menu dan anak-anak telah memilih Mushroom soup yang katanya memang sedap sehingga 2 kali tambah.Juga Meetball serta Banana Aiskrim.

Admin mencuba Nasi Goreng Aroma yang disediakan dengan udang goreng yang rangup serta sambal yang sedap serta isteri pula mencuba Chicken salad.

chicken salad yang sedap dan menyihatkan

Nasi Goreng Aroma.. antara trademark di sini

Mushroom Soup yang sedap
Kegemaran kanak-kanak, Banana Aiskrim

Banyak lagi menu menarik dan menjadi pilihan pengunjung yang datang ke cafe ini di antaranya Nasi Ayam Penyet, chicken chop serta lamb chop yang harganya pun tidaklah mahal dan berpatutan.
Menurut pemiliknya Raja Ifah Raja Arif, ramai pelanggan memilih untuk datang ke sini pada waktu tengahari samada secara individu atau berkumpulan selain daripada waktu petang dan malam.
Cafe yang dilengkapi dengan hawa dingin ini cukup selesa dan memberi ketenangn untuk menikmati hidangan yang enak.
Di antara pilihan menu

Selamat Pengantin Baru buat pemilik Raja Ifah dan suami

Bagi yang ingin berkunjung ke sini boleh juga membuat tempahan awal, terutama bagi mereka yang ingin mengadakan majlis atau meraikan anak atau isteri tersayang dan sebagainya bolehlah menghubungi 0145031230 atau 096951230.

Admin juga ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada pemilik dan usahawan muda ini yang baru melangsungkan perkahwinan baru-baru ini moga terus sukses dalam bisnes dan sentiasa menjadi pilihan ramai.




No comments:

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog