iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Wednesday 25 July 2012

T Holidays melangkah setapak lagi dengan bas persiaran terbaru



T Holidays Travel  & Tour, sebuah agensi pelancongan yang pertama bertapak di Bandar Permaisuri, Setiu, Terengganu kini melangkah setapak lagi dengan pelancaran bas persiaran terbaru.


Bas dengan kapasiti 40 penumpang ini baru operasi dan sedia memberi perkhidmatan kepada mana-mana agensi yang memerlukan dengan kadar harga yang berpatutan.


Bas model Hino E 5 ini sungguh selesa dengan rekaan terkini dari SKS Bus lengkap dengan kemudian audio dan TV LCD 42 inci pastinya memberi kepuasan kepada penumpang sepanjang perjalanan.


Hasil usaha gigih usahawan anak muda Setiu  iaitu Nik Man Mohd Yasin ini kini boleh dibanggakan yang bermula dari bawah dengan usaha secara kecil-kecilan.


Kegigihan beliau ini boleh dijadikan tauladan dan dorongan kepada anak muda yang lain untuk turut sama memajukan lagi bidang keusahawanan di Terengganu dan khususnya di Setiu.
 Di antara perkhidmatan yang di tawarkan adalah perkhidmatan van dan bas persiaran, pakej ke Pulau Redang, Pulau Perhentian, Pulau  Langkawi, Cameron Highlands, Tasik Kenyir dan lain-lain destinasi menarik di Terengganu dan Malaysia.


Untuk maklumat lanjut mengenai pakej dan perkhidmatan yang di tawarkan bolehlah menghubungi:


T Holidays Travel & Tour
Bandar Permaisuri,
Setiu, Terengganu
Tel: 09-6090268
Faks: 09-6098268
H/P: 019-9836398
email: tholidays@yahoo.com.my
laman web: tholidays.webs.com

No comments:

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog