iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Wednesday 3 June 2015

Candat Sotong Antarabangsa Terengganu 2015-- ragam peserta



Ini adalah antara gambar yang telah dimuat naik oleh peserta-peserta Pesta Candat Sotong Antarabangsa Terengganu 2015 yang kini berada di Pulau Redang, pulau pelancongan terkenal dunia. Program adalah adalah kerjasama Tourism Terengganu dan Gayatravel iaitu majalah pelancongan yang terkenal di negara kita.





di antara komen-komen peserta:

- #alhamdulillah dah sampai juga Laguna Redang Island Resort.. bilik yang sangat menarik..walaupun tadi agak patah juga kaki berjalan dan naik tangga..bila sampai bilik hilang jap letih tu, terus snap snap gambar bilik.. semua ada..katil..gobok..tv (p/s:dia masih guna tv kotak).. peti sejuk.. toiletries.. safety box..semua la ada..opss lupa..ada balconi ngadap hutan.. so mak boleh fefeeling kejap lagi dok situ sambil minum kopi okeh..huhu.. (Terengganu International Squid Jigging Festival)


- @Regrann from @izzatihazrul - Jernihnya air di Pulau Redang membuatkan diri terasa seolah-olah berada di akuarium. Lebih-lebih lagi bila diri dikerumuni ikan-ikan yang jinak dan berwarna-warni. The feel is so awesome.


No comments:

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog