iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Sunday 10 October 2010

kembali ke blog, Macam-macam Program di Terengganu

Selepas berhenti rehat hampir 10 hari, kini tarikh bersejarah 10.10.10 blogger kembali semula ke alam maya dengan semangat baru. Bukan semangat seperti orang yang berkahwin yang memilih tarikh bersejarah ini, tetapi setelah penat dalam menumpukan kepada tugas dan kerja, kini semangat kembali membuak untuk kembali diruang maya.

Banyak lagi bahan dan cerita untuk di kongsi. Sepanjang 10 hari ke belakang ini pelbagai cerita akan ditampilkan semula antaranya, majlis Hari Raya LPP Negeri Terengganu dan Rumah Terbuka Pelancongan Terengganu, Merayau malam Di Taman Shahbandar, serta Hening di Water Front.

Semasa menghadiri Rumah Terbuka Pelancongan Terengganu, blogger di sapa bahawa ada yang sentiasa mengikuti blog Terengganu My Heritage samada melalui blog, google news atau facebook.

Blogger juga sempat berkunjung ke destinasi baru pelancongan Terengganu iaitu Pulau Warisan. Walaupun belum siap sepenuhnya, tetapi telah mula mencuri tumpuan apabila Program SUA RASA anjuran TV9 di adakan disitu. Hampir sesak dan jamm bandar Kuala Terengganu pada Jumaat dan Sabtu baru-baru ini. Minggu ini boleh dikatakan agak banyak program atau event yang berkaitan dengan pelancongan dari Karnival Joran - Berita Harian di Dungun. Karnival Harta Intelek di Kuala Terengganu, Program Suarasa dan macam-macam lagi program di merata-rata di negeri Terengganu.

Kita mengharapkan agar pelancongan Terengganu akan kembali meriah selepas Ramadhan dan Syawal hingga ke akhir tahun ini.

No comments:

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List

kongsi blog