iklan nuffnang

Pelancongan Terengganu

Sunday, 10 December 2017

ABC Coklat yang menggiurkan di CENKELAK Cafe di Keropok Lekor POZI.. hadapan Kem PGA Gong Badak, Kuala Terengganu

Image may contain: food

Ini bukan iklan, ini nok kabo. Saya pozi hassan, pengasas pozicatering dan lening wat keropok lekor plop.
.
Gini nok kabo, hak nak makan ringan ringan, dan tak boh makang nasi.
.
Buleh mari kat cafe CENKELAK di Keropok Lekor Pozi , depan kem PGA, kubang badak. Dekat umt dan tok jembal. Taip keropok lekor pozi di google map, InsyaAllah sapa.
.
Kita ada keropok lekor rebus, kiter geter situ, makan fresh dan panas2, pastu ada macam macam jenis kepok. Sedap ke dok? Kena mari rasa lah. Lepas tu nilai😁
.
Image may contain: food
Image may contain: food
Image may contain: food


Pasangan pada kepok, kita ada laksa, meesup, ABC dan cendol. Itu je kat cafe kita. Nasi? Maaf takdok. Sbb ringan ringan sungguh tapi kenyang yg amat.
.
Hak special lagi keppok letak cheesy. Air lada sedap jugak. Cicah belaka dua dua. Mmg nyakuk.mari laa try kalli.
Image may contain: food

Image may contain: food
.
Ni ada gambar2, menu2. Menda dok blah mana, sebab buleh tengok je, dokleh rase. Hahaha. Mari deh cafe, masa kul 11 sapa kul 7 petang. Setiap hari buka kecuali jumaat cuti.
.
Saya, pengasas pozicatering. Lening wat keppok plop. Base die doh. Kiter org nege, nak tengok orang makang bahagia.🤣
.
Image may contain: sky, tree, cloud, car, plant, outdoor and nature

Saya, pozi hassan. Nak kenal? Doksoh ah, sebab dok hensem mana. Tapi keppok lekor sedap. Mari makang deh. Bawak rm5 ya, perut kenyang doh.😁
.
Produk ada gok, jenis vakum pek. Tgk peti bekemborrrr ada. Pilih nak hak mana. Bereh. Mekasih banyok2, doa ke POZI. Saya panjat syukur pada Allah. Orang di keliling saya semua org baik baik.
.
Kalau rasa kenang, like, kalau nak tolong saya lagi. Share. Alhamdulillah
Image may contain: 1 person, smiling, sitting and food
Inilah pemilik Keropok Lekor POZI dan Cankelak Kafe.. Encik Pozi Hassaan, hensem orangnya
011 1796 7962 izzah.
Kot ada nape2. Tepon deh
sumber : FB
Pozi Hassan

#setiupost

No comments:

lazada advt

bookcafe com

AGODA Booking

Get the LOWEST RATE of your hotel BOOKING by Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shopping @ ZALORA my

My Blog List

kongsi blog